آدمیانی مانند گل های لاله ، زندگی کوتاه در هستی و نقشی ماندگار در اندیشه ما دارند .
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » نرم افزار اندروید » دانلودبرنامه Call-Timer اندروید

دانلودبرنامه Call-Timer اندروید

دانلودبرنامه Call-Timer اندروید

Call-Timer اپلیکیشن قطع خودکار تماس مخصوص اندروید
نسخه اصلی برای اولین بار در ایران

در سراسر جهان کاربران دستگاه های هوشمند روزانه اقدام به برقراری تماس های صوتی مختلفی با یکدیگر می کنند که این تماس ها حاوی اطلاعات با ارزشی برای هر دو فرد تماس گیرنده می باشد. گاهی ممکن است که به دلیل اهمیت زیاد موضوع هر دو طرف ساعت ها با یکدیگر صحبت بکنند که همین امر نیز موجب هزینه های هنگفتی برای یکی از دو طرفین تماس می شود.

یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از به وجود امدن چنین مشکلی قطع خودکار تماس هاست! Call-Timer عنوان یک اپلیکیشن کاربردی برای محدود سازی زمان مکالمات و قطع خودکار آن هاست که توسط CTSOFT توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به کاربران خود اجازه می دهد تا به آسانی هر چه تمام تر یک تایم را مشخص کنند تا در هر تماس و رسیدن به زمان مشخص شده تماس به صورت کاملا خودکار قطع شود.

اگر بخواهیم که یکی دیگر از کاربرد های کال تایمر را عنوان کنیم می توانیم از آن برای استفاده بهینه تر از طرح های ایرانسل و همراه اول استفاده کرد ؛ به گونه ای که در هنگام فعال سازی طرح های تماس رایگان باعث می شود که از شارژ اصلیتان مصرف نشده و درست در زمان تعیین شده توسط شما اتصالات قطع شود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Call-Timer اندروید :

تنظیم محدودیت زمان تماس و قطع آن به صورت خودکار
ناتفیکیشن های دوره ای برای افرادی که از طرح های ثانیه ای استفاده می کنند
محدود سازی تماس تنها برای شماره هایی خاص
پشتیبانی از چند تماس مختلف!
دریافت هشدار قبل از قطع خودکار تماس ها
ویجت های کاربری برای فعال و یا غیر فعال کردن سریع تنظیمات و تایمر
سیستم شماره گیر خودکار
اپلیکیشن Call-Timer با تکیه بر مجموعه امکاناتی پر کاربرد توانسته است اعتماد بیش از یک میلیون کاربر اندرویدی را جلب کرده و امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ را توسط آن ها دریافت نماید که همانند همیشه خواهید توانست جدید ترین نسخه اصلی این برنامه را از وبسایت محبوب و پر بازدید فارسروید دریافت نمایید ؛ نسخه ای که برای دانلود عرضه شده همه قابلیت ها را شامل میشود .

 

دانلودبرنامه Call-Timer اندروید

 

باکس دانلود

*

code

میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده