امام حسين(ع):اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.
خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » اگهی » بهترین مخزن روغن ترمز ۲۰۷

بهترین مخزن روغن ترمز ۲۰۷

بهترین مخزن روغن ترمز ۲۰۷:

یکی از قطعات مهم و ضروری هر خودرویی مخزن روغن ترمز می باشد. مخزن روغن ترمز ۲۰۷ مشابه خودرو ۲۰۶ می باشد و در کاپوت جلو خودرو تعبیه شده است که داخل آن با روغن ترمز پر می شود. لازم و ضروری است که هر سال یک یا دو نوبت تعویض روغن مخزن ترمز ۲۰۷ انجام گیرد. البته زمان تعویض روغن مخزن ترمز ۲۰۷ با توجه به میزان استفاده شما از خودرو محاسبه می شود و کارشناسان معتقدند بعد از هر ۴۰ هزار کیلومتر باید روغن ترمز خودرو تعویض شود. روغن ترمز برای عملکرد مطلوب ترمز در خودرو استفاده می شود. مخزن روغن ترمز ۲۰۷ از جنس پلاستیک خاص و مقاومی است که عمر طولانی داشته و باعث می شود تا روغن ترمز در داخل مخزن با فشار از پمپ ترمز به لنت انتقال یابد. در صورت معیوب شدن و نیاز به تعویض مخزن روغن ترمز ۲۰۷ حتما از نمایندگی های مجاز اقدام به خرید نمایید.

مخزن روغن ترمز ۲۰۷ که مشابه در پژو ۲۰۶ می باشد از پلاستیک مقاوم

 

درب منبع روغن هیدرولیک ۲۰۷:

منبع روغن هیدرولیک ۲۰۷، جایگاه روغن هیدرولیک خودرو است که عموما به شکل مستطیل یا گرد بسته به نوع و مدل خودرو می باشد. در مخزن هیدرولیک خودرو اجزا بسیاری وجود دارد که یکی از آنها درب منبع روغن هیدرولیک آن می باشد. جنس درب منبع روغن هیدرولیک ۲۰۷ از پلاستیک مقاوم و با کیفیت است که بر روی منبع روغن هیدرولیک خودرو بسته می شود. پس از تعویض روغن هیدرولیک مطمئن شوید که با فشار کافی دست، درب منبع روغن هیدرولیک ۲۰۷ شما به خوبی بسته شده است.

درب منبع روغن هیدرولیک ۲۰۷ دارای یک توری برای جلوگیری از ورود آشغال و ذرات بزرگ به داخل مخزن می باشد.

در هنگام تعویض درب منبع روغن هیدرولیک ۲۰۷ اطمینان حاصل شود که با مخزن در انطباق است در غیر این صورت  درب مخزن به خوبی بسته نشده و خطرات جدی برای خودرو بوجود خواهد آمد.

 

بهترین مخزن روغن ترمز 207 بهترین مخزن روغن ترمز 207

تولید قطعات پلیمر خودرو:

قطعات پلیمر در صنعت خودرو سازی به پیوستگی و اتصال  چند قطعه برای شکل بخشیدن به یک قطعه ی کامل و سبک اطلاق می شود. به طور مثال با ذوب کردن لاستیک خام که مانند پلاستیک می باشد و افزودن گوگرد، بر اثر پخته شدن تبدیل به لاستیک خودرو منعطف و با کیفیت می شود.

مواد پلیمری در صنعت خودروسازی بسیار با ارزش هستند چرا که به دلیل وزن کم جایگزین خوبی برای قطعات فلزی سنگین می باشند و استفاده از آنها سبب کاهش وزن خودرو و افزایش شتاب آن خواهد شد. همچنین به دلیل مقرون به صرفه بودن به حفظ منابع انرژی و محیط زیست کمک شایانی می کند. از دیگر مزایای ارزشمند استفاده از مواد پلیمر در صنعت خودرو مسئله بازیافت می باشد که باعث کاهش ضایعات فلزی خواهد شد. مواد پلیمری در برابر خوردگی مقاوم بوده و این مزیت سبب شده تا روند تازه ای را در تولید قطعات پلیمر خودرو ایجاد نماید.

اینک کارخانجات تولید قطعات پلیمر خودرو در تلاشند تا با تولید قطعات بیشتری از مواد پلیمری در خودرو بتوانند به دستاورد بزرگتری نائل شوند. به نظر کارشناسان این صنعت می توان از کامپوزیت در تولید بدنه خودرو، شاسی و برخی قسمتهای داخلی مانند فرمان و صندلی و… بهره برد.

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

*

code

میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده