هرچه اکنون هستیم محصول افکاری است که سابقاً داشته ایم و حالا داریم.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » اگهی » نحوه ی سرویس دهی ظرفشویی ایندزیت در تهران

نحوه ی سرویس دهی ظرفشویی ایندزیت در تهران

نحوه ی سرویس دهی ظرفشویی ایندزیت در تهران

در این مقاله قصد داریم به معرفی چند مورد از لوازم خانگی و تعمیرات آنها بپردازیم. انتخاب لوازم خانگی مناسب یکی از اصلی ترین چالش های هر خانواده است. قطعا اگر اطلاعاتی مثل ویژگی های لوازم های خانگی با کیفیت و یا نمایندگی آنها و یا محل های مناسب برای تعمیرات لوازم خانگی رو داشته باشید انتخاب راحت تر و بهتری خواهید داشت به همین دلیل در این مقاله سعی می کنیم دو مورد از لوازم خانگی پرکاربرد را معرفی کنیم . با ما همراه شوید تا بیشتر با سرویس دهی ظرفشویی ایندزیت در تهران آشنا شوید.

 

 

ماشین ظرفشویی ایندزیت

ماشین ظرفشویی از نظر ظرفیت به چند گروه تقسیم می شوند:

  • ماشین ظرفشویی ایستاده: این نوع مناسب بیشتر از ۱۲ نفر می باشد که حجم زیاد و مصرف آب بالایی دارد.
  • ماشینهای رومیزی:مناسب برای ۴-۸ نفر در مقایسه با مدل قبلی حجم کمتری را اشغال می کند اما مشکلاتی مثل عدم توانایی شستن قابلمه و ماهیتابه را دارد.

 

سرویس دهی ظرفشویی ایندزیت در تهران و نکات مهم

در زیر به نکات مهم در مورد سرویس دهی ظرفشویی ایندزیت در تهران اشاره کرده ایم:

  • مخزن: ماشین های ظرفشویی دو نوع مخزن پلاستیکی و استیل دارند. جنس استیل از زنگ زدگی، رسوب و لک شدگی جلوگیری میکند. اما باید توجه کرد در این نوع مخزن از مواد شوینده دارای سفید کننده استفاده نشود.
  • مصرف آب: ماشینهای ظرفشویی آب زیادی مصرف میکنند اما اگر ماشین کاملا پر باشد، مقدار آب مصرفی با مقدار آبی که با شستن دستی ظرف مصرف میشود تفاوتی ندارد.
  • فیلترغذا : بعضی از ماشین های ظرفشویی آسیابی مخصوص دارند که خرده های غذا را آسیاب می کند و به کمک آب بیرون می فرستند. اما بعضی دیگر ندارند.
  • آبگرمکن: ماشینهای ظرفشویی به آب گرم متصل می شوند. آب گرم معمولا در درجه ۴۸ تا ۵۵ درجه سانتیگراد می باشد.بهترین دما برای تمیز شدن ظروف دمایی بین ۵۰ تا ۶۰ درجه است. بعضی از ماشین ها با همین دما ظروف را می شویند و برخی دیگر مجهز به گرم کننده مجزا هستند.
  • برنامه های شستشو: تمام این دستگاه ها به سه برنامه شستشو مجهز هستند : سبک، معمولی و سنگین.
  • خشک کن: بعضی از دستگاه ها دارای خشک کن هستند اما از طرفی برق زیادی مصرف میکنند. اما مدلهایی که مخزن استیل دارند، به دلیل اینکه مخزن حرارت را نگه میدارد،ظروف به طور عادی خشک می شوند.
  • مقدار صدا: ماشینهای ظرفشویی اصولا پر سرو صدا هستند .اگر ماشین دارای دیواره های عایق کاری شده باشد، صدای مزاحم آن تا حد زیادی – نه کاملا – برطرف خواهد شد.

ماشین ظرفشویی ایندزیت مدل های متنوعی دارد مدل DFP 58T94 و مدل IDP148 و مدل DFG 15B1K و مدل ICD661 و مدل DFP-585 را دارد با رنج قیمت ۳ تا ۷ میلیون تومان در بازار عرضه می شود. همچنین برای سرویس دهی ظرفشویی ایندزیت در تهران نمایندگی های زیادی موجود است که می توان به سهولت به آن مراجعه کرد و از یک ایندزیت کار خواست تا سرویس دهی ظرفشویی را برایتان به خوبی انجام دهد.

تعمیر یخچال ایندزیت در تهران

در زیر به چند ویژگی مهم اشاره کرده ایم:

  1. آبسردکن یخساز و آب از طریق درب
  2. دسترسی به ذخیره سازی درب
  3. کنترل دما شما تصمیم می گیرید که یخچال شما در کدام مناطق چه دمایی داشته باشد.
  4. قفسه و کشوی بهتر:در بعضی از یخچال ها قفسه هارو خودتان متناسب با نیاز تان در ارتفاعات مختلف تنظیم کنید.
  5. ویژگی های جدید مانند اواپراتورهای دوگانه به حفظ سطح رطوبت بالاتر در مناطق یخچال و فریزر کمک می کنند.

همچنین یخچال های  ایندزیت با انواع مختلف مدل SIAA 12 S و مدل UFAN 400 NF مدل LD 85 F1 و مدل  UI8 F1C W UK مدلST 167 و TAN 25 و BIA13 EX TT 85 با رنج قیمت ۳ تا ۱۲ میلیون تومان در بازار عرضه می شود.برای تعمیرات یخچال ایندزیت در ایران و تهران نمایندگی های زیادی وجود دارد که می توان مراجعه کرد.

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

*

code

میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده