حوادث چون روزها سپری می شوند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » اگهی » سفری در دل تاریخ با خواندن زندگی نامه ی شخصیت های تاریخی

سفری در دل تاریخ با خواندن زندگی نامه ی شخصیت های تاریخی

سفری در دل تاریخ با خواندن زندگی نامه ی شخصیت های تاریخی

 

خواندن کتابهای تاریخ جهان از جمله یکی از بهترین گزینه ها برای کنکاش در تاریخ و بررسی وقایع قدیمی است. تاریخ و وقایع آن شاخه ای است که علااقه مندان بسیار زیادی دارد، علاقه مندانی که به خوبی می دانند بخش قابل توجهی از کتب این حوزه در گرو زندگی نامه ی افراد مشهور است.

از این رو لازم به گفتن است اگر به سفر در دل تاریخ علاقه دارید و همواره عاشق وقایع تاریخی هستید، از خواندن زندگی نامه ی شخصیت های مشهور تاریخی غافل نشوید. خواندن این دست از کتاب ها منجر می شود خود را در جایگاه این افراد تصور کرده و درگیر دنیای پر فراز و نشیب آن ها شوید.

معرفی چند نمونه از کتاب های زندگی نامه افراد مشهور تاریخ

 

سفری در دل تاریخ با خواندن زندگی نامه ی شخصیت های تاریخی

  • زندگی نانه آدولف هیتلر: هیتلر از جمله تاثیر گذار ترین شخصیت هایی در تاریخ است که بدون شک هر کسی آوازه ی بی رحمی، کشتار خونین و دیکتاروی او را شنیده است. کتاب خاطرات و زندگی نامه ی او به گونه ای است که با خواندننش می توانید از نگاه این فردِ به دنیا بنگرید، نگاهی که به هیچ وجه برای الگو برداری مناسب نیست. نمونه های بیشتر
  • زندگی نامه لئو تولستوی:. لازم به ذکر است این شخصیت کسی می باشد که منجر شد گاندی در راستای کسب جایگاه حق ملت خود اقدام به قیام کند. در واقع زندگی نامه ی تولستوی تصویری از تاریخ کشور روسیه است، به طوری که اگر به گذشته ی این کشور علاقه دارید حتماً از خواندن این زندگی نامه لذت خواهید برد.
  • زندگی نامه: ناپلئون را به جرئت می توان تاریخ ساز ترین شخصیت در حکومت کشور فرانسه معرفی کرد. تاثیر این شخص در دوران حکومتش به اندازه ای بالا بود که همچنان با گذشت سال های عدید از متد های حکومتی او استفاده می شود.
  • زندگی نامه توماس ادیسون: این مخترع تاریخ ساز فراز و نشیب ها و چالش های پر شماری در طول زندگی خود تجربه کرده که دست و پنجه نرم کردن با آن ها زندگی نامه ی بسیار جذابی را به ارمغان آورده است.
  • زندگی نامه نادرشاه افشار: همان طور که می دانید نادر شاه افشار یکی از حکمران های کشورمان ایران است. فعالیت ها و اقدامات او در دوران حکومتش تاثیرات بسزایی در تاربخ ایران و جهان گذاشته، تاثیراتی که اگر به مطالعه ی زندگی نامه اش بپردازید متوجه اهمیت بالای آن ها خواهید شد.

با مراجعه به وب سایت دانلود کتابچین می توانید به راحتی کتاب تمام زندگی نامه های مذکور و امثال آن ها را یافته و دانلود کنید.

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

*

code

میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده