در این جهان، همواره برای كسانی كه از خطری بهراسند، خطری وجود خواهد داشت.
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » اگهی » معرفی برندی با کیفیت به نام زیمنس

معرفی برندی با کیفیت به نام زیمنس

معرفی برندی با کیفیت به نام زیمنس

در این مقاله قصد داریم به معرفی برند نام آشنا زیمنس بپردازیم و سپس در مورد دو نمونه کار آن ماشین ظرفشویی و مایکروفر زیمنس اطلاعات بیشتری کسب نماییم . این برند درسال ۱۸۴۷درشهر برلین، آلمان تاسیس شد. امروزه یک ابر شرکت خوشه ای و چند ملیتی است که تولیدات مختلفی دارد. از رایج ترین این تولیدات می توان به نورپردازی، تجهیزات مخابراتی ، تجهیزات پزشکی، توربین، قطار و لوازم خانگی اشاره کرد.  در حال حاضر این برند یکی از برندهای شناخته شده و معتبر لوازم خانگی است.که در حال حاضر درایران انواع محصولات مثل یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، فرو مایکروفر و…. مطابق با آخرین مد روز در دسترس همگان می باشد.در ادامه به معرفی مایکروفر و ماشین ظرفشویی  این برند می پردازیم.

معرفی برندی با کیفیت به نام زیمنس

تعمیرات ماکروفر زیمنس

محیط زیست و کیفیت و ماندگاری محصولات از مواردی است که همواره برای این شرکت حائز اهمیت بوده است.به همین دلیل همواره سعی کرده است مصرف انرژی را در فر و مایکروفر های خود کاهش داد بدون اینکه کیفیت آن کاهش یابد. از قابلیت های دیگر این وسیله امکان کنترل هوشمند از طریق اپلیکیشن home connect است. به وسیله این اپلیکیشن به راحتی می توانید وسایل خود را از طریق تلفن همراه خود کنترل کنید.و با فناوری روز دنیا همراه شوید.

از دیگر قابلیت های فر و مایکروفر های این برند امکانcookcontrol است که توصیه های فردی جهت آماده سازی غذا به هر فردی می دهد.یعنی شما با انتخاب غذای مورد نظر و وزن آن بقیه کار را به فر می سپارید.که این امر باعث صرفه جویی زیادی  در وقت می شود. یکی از متداول ترین چالش ها با لوازم خانگی غیر بومی، تعمیر این لوازم است ،زیمنس با توجه به گستره زیاد شرکت ها امکان دسترسی راحت به محل های مناسب برای تعمیرات ماشین ظرفشویی و مایکروفر و مابقی محصولات زیمنس در تهران را فراهم کرده است.

ویژگی های  ظرفشویی زیمنس

قبل از نصب ظرفشویی زیمنس بهتر است با ویژگی های این ماشین ظرفشویی آشنا شوید:

۱-     قابلیت شستشوی سریع

۲-      قابلیت نیمباز، برای حالتی که تعداد ظروف کمی را باید بشوید این گزینه را فعال کنید تا مدت زمان کم و شستشوی متناسب تری انجام شود.

۳-      ۵ دما متفاوت برای شست و شو

۴-     دارای سیستم هیدرولیک

۵-     قابلیت قفل برای کودکان

۶-     خشک کردن بهداشتی و کامل ظروف

۷-     قابلیت تنظیم سبدها در ارتفاع دلخواه

۸-      نشان دادن زمان باقی مانده برنامه

۹-      روی پوشش سطح آن اثر انگشت باقی نمی ماند

۱۰-   قابلیت تنظیم شیارها و سبد برای ایجاد فضای دلخواه

۱۱-  قابلیت حفاظت از ظروف شیشه ای

۱۲-   قابلیت شستشوی بیشتر برای ظروف خیلی کثیف

۱۳-   توزیع یکنواخت مواد شوینده

نکته قابل اهمیت در مورد ماشین ظرفشویی های این برند همانطور که در دفترچه راهنمای آنها اشاره شده است ،برای نصب آنها حتما باید به متخصص و نصاب ماشین ظرفشویی مراجعه شود. اما از آنجایی که این برند یک شرکت بزرگ و دارای نمایندگی های بسیار زیاد در سطح دنیا می باشد شما می توانید به راحتی به مراکز نصب لوازم دسترسی پیدا کنید. در نهایت به شما پیشنهاد میکنم حتما این ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید چرا که بسیار بی سرو صدا کار می کند و قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد تا حدی که لکه های سوختگی را هم از بین می برد و از طرفی در مصرف برق و حفاظت از محیط زیست عمل می کند جدای از همه موارد توسط فناوری آلمان ساخته شده است که برترین تکنولوژی جهان است.

 

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

*

code

میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده