قدر زمان حال را بدانید که گذشته هرگز برنمی گردد و آینده شاید نیاید.(گالیله)
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » اگهی » با اینا تابستونو سر می کنم

با اینا تابستونو سر می کنم

با اینا تابستونو سر می کنم ، شاید این جمله در ابتدا برای شما خنده دار باشد اما یکی از بهترین جملاتی است که شما در مواجه با گرما می گوییم .

تابستان یکی از گرم ترین فصل های سال است که ما با گرما مواجه می شویم و می تواند ما را اذیت کند برای اینکه از این مشکل راهی پیدا کنیم این است که استفاده کنیم از کولرگازی که یکی از بهترین ها است .

 

با اینا تابستونو سر می کنم

با اینا تابستونو سر می کنم !

حال به سوال میرسیم که کار این وسیله چه کاری انجام می دهد وظیفه آن جذب هوای گرم داخل و تولید هوای خنک و مطبوع از طریق فرایند تبخیر ماع مبرد به گاز در اواپراتور کولر را دارا می باشد . این دستگاه از یک بخارکننده جهت جذب گرمای هوا ( اواپراتور ) ، یک کمپرسور جهت متراکم کردن گاز مبرد ، یک کندانسور بیرونی جهت خنک کردن مبرد ، شیر انبساط تشکیل گردیده است .

یکی از بهترین دستگاه ها در این زمینه می توان به کولرگازی سامسونگ اشاره کنیم که یکی از بهترین ها می باشد .که می تواند در کمترین زمان هوای داخل خانه ما را خنک می کند .

این وسایل می توان به دو دسته کولرهای دو تکه یا همان اسپلیت ها و یک تکه که شامل پنجره ای یا پرتابل تقسیم بندی نمود .این دستگاه های دوتکه یا همان اسپلیت ها از دو پنل داخلی و خارجی ( کندانسور ) تشکیل گردیده است . بخش داخلی را ، یونیت داخلی یا پنل داخلی ( اواپراتور ) و همچنین بخش خارجی را ، یونیت خارجی یا پنل بیرونی ( کندانسور ) می نامند . از یکی از یهترین ها که برای مکان های عمومی از آن استفاده می کنیم کولرگازی ۳۶۰۰۰ می باشد که با ظرفیت بالای آن می تواند خانه ما را خنک کند و از آن لذت ببریم .

پس به کلمه با اینا تابستونو سر می کنم می رسیم که یکی از مهم ترین کلمات می باشد .

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید
برچسب ها :

*

code

میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده