حوادث چون روزها سپری می شوند.
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » اگهی » راهکارهایی مفید برای کاهش هزینه

راهکارهایی مفید برای کاهش هزینه

راهکارهایی مفید برای کاهش هزینه

یکی از مهم ترین مطالبی که ما به آن برخرد کرده ایم این است که بتوانیم راهکارهایی مفید برای کاهش هزینه در وسایل سرمایشی ارائه کنیم و از آن لذت و بهره ببریم .

یکی از مهم ترین وسایل که مصرف زیادی دارد می توان به کولرگازی ایستاده اشاره کنیم که با توجه به ظرفیت بالای آن می تواند هزینه های زیادی برای ما به ارمغان بیاورد که ما می توانیم با روش های مفید باعث کاهش هزینه ها شویم .

راهکارهایی مفید برای کاهش هزینه در وسایل سرمایشی

 

راهکارهایی مفید برای کاهش هزینه

 

از اولین عوامل می توان به کاشت درخت در کنار ساختمان مسکونی باشد . بیشترین گرمایی که وارد یک خانه می شود از طریق تابش نور خورشید است که از پنجره ها و سقف ، گرما را وارد خانه می کند . از دیگر ویژگی ها و نکته ها می توان به اینکه لباس تن پنجره ها کنید ! از عایق حرارتی شیشه استفاده کنید . بدین ترتیب تا ۷۰ درصد انرژی گرمایی خورشید است که از پنجره ها و سقف ، گرما را وارد خانه می کند . کاشت درختان بزرگ در اطراف بیروهنی ساختمان از رسیدن گرمای خورشید به داخل خانه جلوگیری می کند .

پس می توان گفت یکی از مهم تریین این دستگاه ها می توان به کولرگازی ۱۸۰۰۰ اشاره کنیم که با ظرفیتی که دارد می تواند مناسب برای خانه باشد .

از دیگر عوامل می توان به کنترل گرمای آشپزخانه اشاره کنیم . در بسیاری از موارد ما به گرمای حاصل از پخت پز داحل آشپزخانه و یا دوش گرم حمام توجهی نمی کنیم ، بهتر است برای پخت غذاهایی که بخار بسیاری داخل آشپزخانه ایجاد می شود در زمان هایی که اوج گرما نیست اقدام کنیم که می توان در ساعت های اوج گرما یعنی ساعت ۱۲ تا ۱۶ است اشاره کرد

از دیگر وسایلی که می توان اشاره کرد ، کولرگازی می باشد . که با ظرفیت بالای آن می تواند یک روزخوب را برای ما به ارمغان بیاورد .

امیدواریم مطلب راهکارهایی مفید برای کاهش هزینه در وسایل سرمایشی برای شما سودمند باشد .

برای کولر دات کام

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

*

code

میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده