گفتگو با خردمندان و دانشوران ، پاداشی کمیاب است.
خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » اگهی » ساختار یخچال فریزر چیست

ساختار یخچال فریزر چیست

ساختار یخچال فریزر چیست

 

ساختار یخچال فریزر چیست

 

یخچال شامل پنج قسمت مهم است

کمپروسور : تشکیل شده از یک الکترو موتور به علاوه یک پیستون ، وظیفه کمپروسور دمیدن و مکیدن گاز خنک کننده می باشد اواپراتور : این قسمت در یخچالهای قدمی قابل دیدن است. که داخل یخچال قرار دارد و باعث میشود که گاز داخل شبکه از حالت مایع به گاز تبدیل شود و شبکه اواپراتور خنک شود و در نتیجه آن یخچال خنک میشود

ساختار یخچال فریزر چیست و چطور کار میکند ؟

 کندانسور : دقیفا برعکس اواپراتور عمل میکند و در قسمت بیرونی یخچال جنرال  قرار دارد و گاز یخچال در کندانسور از حالت گاز به مایع تبدیل میشود و گرمای حاصله از آن از طریق کندانسور به بیرون منتقل میشود و باعث میشود که مایع حاصله خنک شود. ترموستات : وظیفه اصلی ترموستات قطع و وصل کردن جریان برق کمپرسور است . که با این عمل باعث میشود که دمای داخل یخچال کنترل شود.

پوسته یا جعبه : پوسته یا جعبه یخچال که با عایق پوشیده شده است . باعث میشود که تبادل دما بین درون و بیرون یخچال سامسونگ برقرار نشود فریزر هم دقیقا همین ساختار را دارد تنها تفاوت یخچال و فریزر از لحاظ خنک تر کردن محیط داخل پوسته است

بطوریکه فریزر فضای داخل پوسته را سردتر میکند

فرق بین یخچال هیتاچی قدیمی و جدید در چیست ؟

عملکرد بهتر کمپرسور ، عایق بندی بهتر ، کم صدا شدن و استفاده از تکنولوژی نانو جهت جلوگیری از برفک و بوی بد داخل یخچال ، استفاده از فن چرخاننده هوا داخل یخچال که باعث میشود.

دمای داخل یخچال در تمام طبقات به حالت تعادل درآید

فوت چیست ؟

فوت که در حقیقت فوت مربع است که واحد اندازه گیری یخچال و فریزر است که معادل حجمی است که ۲۸ لیتر آب اشغال میکند یعنی یک یخچال ۱۰ فوت معادل ۲۸۰ لیتر حجم آب فضا دارد.

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

*

code

میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده