کیش خوب همانند فوتبال خوب است، حرف نمی زند ، عمل می کند.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » اگهی » فروشگاه اینترنتی کالا

فروشگاه اینترنتی کالا

فروشگاه اینترنتی کالا

 

فروشگاه اینترنتی کالا

 

فروشگاه های اینترنتی امروزی توانسته اند به خوبی سطح وسیعی از خدمات و کالا های مورد نیاز جامعه را برای افراد اماده استفاده مینمایند.

ظرفشویی یکی از نیاز های خانواده  های امروزی اللخصوص خانواده های پر جمعیت میباشد که میتوان از ان ها بهره برد.

ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره یکی از محصولات پر فروشی میباشد که میتوان انهارا تهیه کرد این دستگاهها با توجه به ظرفیت بالای خود میتوانند به خوبی به نیاز های افراد پاسخ دهند و بر اساس نیاز های ان ها ظروف شمارا شسته و خشک نمایند.شستشوی سریع یکی از مواردی میباشد که میتواند به خوبی به چشم بخورد و میتواند به خوبی برای مشا در مدت زمانی کمتر چیزی حدود یک سوم زمان اصلی ظروفتان ار با همان کیفیت شستشوی خود شسته واماده نماید تنها تفاوت این حالت را میتوان به قدرت بیشتر دستگاه اشاره کرد که میتواند کیفیت را بالاتر برده و ان را با قدرتی بیشتر شسته و به جنگ با انواع چربی های سخت برود.

ماشین ظرفشویی ۱۵ نفره با توانایی ویژه خود میتواند به خوبی حداکثر ظروف را درون خود قرار داده و با داشتن کمپرسور اینورتر خود به خوبی مراحل شستشوی ظروف تا خشک کردن انهارا انجام دهد. دستگاه از تکنولوژی خاصی برای خشک‌کردن ظروف استفاده شده‌ است. در این محصول با استفاده از ماده‌ایی شیمیایی به نام زئولیت سبب می شود که در عین حذف شدن المنت خشک‌کن، ظرف‌ها از درون دستگاه خیس بیرون نیایند . زئولیت به دلیل خاصیت شیمیایی‌اش پس از جذب رطوبت، گرمای شدیدی تولید می‌کند؛ گرمایی که برای جوشاندن آب کافی است! این گرما باعث می‌شود درون ماشین ظرفشویی به شدت داغ شود و قطره‌های آب به جا مانده روی ظروف بخار شود. با استفاده از زئولیت، استفاده از انرژی الکتریکی برای خشک‌کردن حذف می‌شود و نتیجه‌ی دلخواه حاصل می‌شود.

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

*

code

میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده