اتحادتان را در تمام زندگی حفظ کنید تا همیشه پایدار و سرافراز باشید.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » اگهی » کولرگازی گری بهتر است یا هیتاچی؟

کولرگازی گری بهتر است یا هیتاچی؟

کمپرسور ها که فلب تپنده هر کولرگازی هستند در مدل های مختلفی تولید و روانه بازار می شوند که میتوان به سه مدل مهم و کاربردی آن که اسکرول ، پیستونی و روتاری هستند اشاره نماییم .
کمپرسور ها به طور کلی گاز مبرد را از طریق اواپراتور مکش کرده و داخل کمپرسور آنرا کمپرس می کنند و باعث کاهش حجم گاز و افزایش فشار آنها می شوند .

در این مطلب قصد داریم دو کولر از دو برند متفاوت یعنی برند گری و هیتاچی را برای شما شرح دهیم تا مشخص شود که کدام دستگاه دارای ویژگی های بهتر و دارای ارزش خرید بسیار بالاتری میباشد.

کولرگازی گری بهتر است یا هیتاچی؟

کولر گازی گری مدل R4 MATIC-H09H1 دارای ظرفیت بسیار بالای نه هزار میباشد و میتواند وظیفه سرمایش و گرمایش را به خوبی به کمک کمپرسور روتاری ای که دارد دارای قابلیت های خاصی میباشد که میتواند به کم تر بودن صدا و همچنین هدایت باد به ۴ جهت میتوان اشاره نمود که میتواند برای فضای ۱۵ متر مربعی بهترین ومناسب ترین گزینه باشد

 

کولرگازی هیتاچی مدل RAS-S18HPA از قدرت سرمایش و گرمایش بسیار بالایی برخوردار میباشد و مصرف برق بسیار کمی دارد که میتواند باعث شود این دستگاه بتواند تا حد زیادی جلوگیری کند و همچنین در نتیجه باعث افزایش ماندگاری و طول عمر مفید دستگاه میشود

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

*

code

میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده