کسی را که به تو شنا یاد داد، غرق مکن.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » اگهی » کولر مدل AGG45A اجنرال

کولر مدل AGG45A اجنرال

کولر مدل AGG45A یکی از محصولات پرفروش شرکت اجنرال بوده که دارای ظرفیت ۴۸۰۰۰ می‌باشد ، شما میتوانید این دستگاه را با قیمتی مناسب از ما تهیه نمایید .

کولرگازی مدل AGG45A  یکی از محصولات قدرتمندی است که همراه با امکاناتی که دارد میتواند خانه شما را به خوبی تحت پوشش خود در بیاورد ، جهت آشانیی بیشتر با این دستگاه همراه ما باشید .

کولر گازی مدل AGG45A اجنرال

کولر مدل AGG45A اجنرال

کولرگازی اجنرال مدل AGG45A یکی از محصولات منحصر به فردی است که توسط این شرکت ژاپنی ساخته شده است ، کمپرسور بکار رفته در این دستگاه از نوع روتاری بوده که عملکرد بالایی همراه با مصرف انرژی بسیار کمی را دارا است . این دستگاه دارای فیلتر هایی جهت تصفیه هوا و از بین بردن ذرات ریز آلرژی زا بوده که باعث محبوبیت این دستگاه میان افرادی که آلرژی دارند شده است . این کولرگازی ۴۸۰۰۰ باتوجه به موتور قدرتمندی که دارد میتواند مکان های بزرگی مثل رستوران ، هتل ، تالار ، خانه های بزرگ و همچنین فروشگاه ها را به خوبی تحت پوشش خود در بیاورد و دمای آنجا را تحت کنترل در آورده و هوای مطلوبی را ایجاد نماید ، همچنین این دستگاه باتوجه به قدرت بالایی که دارد به صورت فوق العاده ای بهینه سازی شده و برچسب مصرف انرژی A را بدست آورده است .

مای اندروید سایت مرجع درج آگهی و ریپورتاژ های شما عزیزان

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

*

code

میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده