هر برادری که از منافع برادر خود مانند نفع خویش حمایت کرد به کار خود سامان داده است (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
خانه » اگهی » کولر های گازی کم مصرف

کولر های گازی کم مصرف

کولر های گازی کم مصرف که معمولا مجهز به فناوری اینورتر هستند امروزه در بازار جهانی محبوبیت خاصی را بدست آورده اند ، چراکه علاوه بر مصرف انرژی پایین آنها از بازدهی بیشتری نسبت به سایر محصولات بدون اینورتر بهره مند هستند .

کولرگازی اینورتر در اصل مجهز به کیت الکترونیکی بوده که این کیت با معکوس کردن جریان ورودی ، یعنی تبدیل برق مستقیم به برق متناوب ، فرکانس کاری را انجام داده و قابلیت تنظیم ولتاژ و دورموتور را به دستگاه می‌دهد ، بدین ترتیب علاوه بر کاهش مصرف انرژی اولیه زمانی که دستگاه دمای محیط را به حد نصاب رساند به جای اینکه کمپرسور را به طور کلی خاموش کند تنها میزان دور موتور را کاهش می‌دهد و دمای محیط را حفظ می‌کند و زمانی که دمای تغییر کرد مجدد سرعت کمپرسور افزایش پیدا می‌کند به همین خاطر کولرگازی های اینورتر از نوسانات دمایی کمی برخوردار هستند .

خرید کولر های گازی کم مصرف

کولر های گازی کم مصرف

سایت Coolergazy.com مرجع آنلاین فروش انواع کولر های گازی بوده که تمامی مدل های جدید و قدیمی و مطرح در بازار جهانی را به شما هموطنان عزیز ارائه می‌دهد .

فرقی نمی‌کند شما کولرگازی گری میخواهید یا کولرگازی ال جی تنها مدل دستگاه را به ما بگویید تا دستگاه را برای شما ارسال کنیم .

لازم به ذکر است که شما هنگام ثبت سفارش هیچ وجهی را لازم نیست که پرداخت نمایید و تنها بعد از تحویل دستگاه درب منزل و اطمینان از سالم بودن دستگاه شما می‌بایست وجه را پرداخت نمایید .

 

مای اندروید سایت مکانی مناسب برای درج آگهی شما عزیزان

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

*

code

میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده